You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.
נערים ב' - קבלו את הדאבליסטית ממלאבס
עונה מרשימה בכל קנה מידה. קבוצת נערים ב' של מכבי פ"ת חוגגת עם הגביע (צילום: שחר גרוס)

נערים ב' - קבלו את הדאבליסטית ממלאבס

אחרי הזכייה באליפות השחקנים של נאור לוזון וצוותו חוגגים זכייה בגביע המדינה בזכות ניצחון 0:2 על הפועל ת"א, שמסיימת עונה מוצלחת עם אכזבה טבעית

מאת: אורי שמיר - עורך האתר

עונה חלומית ומוצלחת לקבוצת נערים ב' של מכבי פ"ת, המודרכת ע"י נאור לוזון. מכבי פ"ת היא הקבוצה היחידה מכל השנתונים התחרותיים שזוכה לתואר היוקרתי - "דאבליסטית". כשבועיים וחצי אחרי שהבטיחה את הזכייה באליפות המדינה הצליחה הקבוצה לזכות בגביע המדינה, לאחר שניצחה לפני זמן קצר 0:2 את משחק גמר הגביע מול הפועל ת"א, שסיימה עונה במקום השלישי ועד שני מחזורים לפני תום העונה הייתה בתמונת המאבק על האליפות, אך במשחק בין הקבוצות שנערך בפ"ת ניצחה הקבוצה המקומית 0:1 וזכתה באליפות.

נציין כי במשחק הליגה הראשון בין הקבוצות הפועל ת"א ניצחה 1:3. הפועל ת"א שקיוותה לנצח ולהשלים יום אדום באצטדיון ר"ג אחרי שקבוצת נערים ג' זכתה בגביע בזכות ניצחון 0:1 יוקרתי בדרבי מול מכבי, אך לבסוף מכבי פ"ת היא זו שחגגה.

עמית מדינה לאחר השער שלו (שחר גרוס)
גול שסגר עניין. עמית מדינה חוגג עם חבריו אחרי כיבוש השער (צילום: שחר גרוס)

במשחק בין שתי קבוצות שגילו יוזמה התקפית הצליחה מכבי פ"ת לנצח 0:2, כשגולת הכותרת - על שני השערים חתומים שחקנים שעלו כמחליפים: רועי בלכר ועמית מדינה. בדקה ה-47 מסירת עומק שטוחה של ליאם ויינשטיין מצאה את רועי בלכר, שחדר לרחבה וסיים מצב של אחד על אחד עם כיבוש שער יתרון 0:1. בתוספת הזמן של המשחק שער על טהרת המחליפים: אורי היזמי מצא את עמית מדינה ברחבה, וזה גבר על שחקן הגנה אדום, השתלט על הכדור, בעט לרשת וקבע את תוצאת המשחק - ניצחון 0:2 לזכות מכבי פ"ת, שזכתה בגביע המדינה.

מכבי פ"ת כבשה זה מכבר את פינת "ליגת האלופות" שלנו. לקריאת הכתבה, לחצו כאו